STREIF Baulogistik Polska Sp. o.o.

Streif Baulogistik
  
Dział: wynajem żurawi wieżowych
  
Siedziba firmy: Warszawa
Poniżej prezentujemy podstawowe informacje na temat STREIF Baulogistik Polska Sp. z o.o.:

Spółka STREIF Baulogistik Polska Sp. z o.o. powstała 7 listopada 2000 w Warszawie.

Jedynym jej udziałowcem jest niemiecka spółka STREIF Baulogistik GmbH z siedzibą w Essen należąca do koncernu Hochtief Construction AG. Głównym kierunkiem działalności firmy jest świadczenie usług w zakresie wynajmu żurawi wieżowych typu LIEBHERR i POTAIN, przyściennych wind budowlanych towarowo – osobowych jak również szerokiej gamy systemów kontenerowych biurowych, socjalnych, magazynowych i sanitarnych w ramach logistycznego planowania i wyposażenia budowy.

Od momentu podjęcia działalności operacyjnej w kwietniu 2001 r. firma rozwija się dynamicznie osiągając w obecnej chwili wiodącą pozycję na polskim rynku. Firma STREIF Baulogistik Polska Sp. z o.o. posiada oprócz centrali i oddziału w Warszawie również swoje oddziały w najbardziej strategicznych punktach Polski tj. w Poznaniu oraz Krakowie i Sosnowcu, dzięki czemu jest w stanie obsłużyć  klientów na terenie całej Polski.

Największym atutem STREIF Baulogistik Polska Sp. z o.o. jest wykwalifikowany zespół posiadający odpowiedni „know-how” w zakresie doradztwa technicznego w doborze maszyn i urządzeń budowlanych oraz serwisu.

Aktualnie firmie działa pod nazwą Trinac Polska Sp. z o.o.

Szukasz więcej informacji na temat STREIF Baulogistik Polska Sp. z o.o.?

Zajrzyj na stronę firmową naszego Klienta: http://www.trinac.pl

Poniżej prezentujemy uzyskane referencje:

  Audyty Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008

W ramach wieloletniej współpracy z Streif Baulogistik Polska Sp. z o.o. (obecnie Trinac Polska Sp. z o.o.) odpowiedzialni jesteśmy nie tylko za realizację audytów wewnętrznych. Do naszych zadań należy także szereg innych działań w zakresie doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.

Wymienić tutaj można szkolenia dla Pracowników, doradztwo w zakresie doskonalenia dokumentacji i procesów oraz udział w przeglądach zarządzania.

Ponadto otrzymaliśmy prośbę od Klienta, aby wesprzeć firmę w zakresie wdrożenia zmian w systemie w związku z koniecznością dostosowania się do wymagań nowej edycji normy ISO 9001.

Oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie wdrażania i doskonalenia systemów zarządzania – więcej informacji na stronie: https://solidconsulting.com.pl/oferta

Streif Baulogistik

Kolejnym dowodem zaufania ze strony firmy było zlecenie nam opracowania dokumentacji Ochrony Danych Osobowych.

Przygotowana dokumentacja została zatwierdzona i wdrożona do stosowania.

Następnym etapem naszej współpracy było objęcie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji przez konsultanta SOLID Consulting.

Nasza oferta w powyższym zakresie znajduję się tutaj – zapraszamy: https://solidconsulting.com.pl/uslugi/ochrona-danych-osobowych/

 

STREIF Baulogistik ODO

szerokie podejście do wyzwań i wyjątkowe zaangażowanie

Kontakt.
Odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Dbamy o twoją prywatność!